Resum blog

Resum blog

dimarts, 29 d’octubre del 2013

Una exposició fotogràfica

Hola a tots!
Avui, a la matèria de COED, hem fet una espècie de exposició fotogràfica. Però anem per parts.
Fa una setmana i mitja aproximadament, la professora va proposar-nos una activitat en la qual hauríem d'escollir a algú de la classe, fer una descripció d'aquesta persona i també expressar amb un mitjà que no fos l'escrit, com era aquesta persona, per exemple amb una fotografia i un peu de foto significatiu, un vídeo, etc.
Avui era el dia en el qual havíem d'exposar la nostra "fotografia" i fer-ne una petita explicació de perquè era així la foto, parlar sobre lluminositat, plans, composició, etc.
Per fer-ho hem omplert les parets de la classe amb les nostres creacions. Totes eren fotografies de la persona a la qual havien escollit i hi havien posat un peu de foto. Totes excepte la meva. Jo vaig optar per fer-ho més original i en comptes de fer la típica fotografia, vaig fer un Scrubble amb el nom de la persona a la que havia escollit i vaig desenvolupar el joc, però no amb paraules a l'atzar, sinó amb adjectius que jo creia que tenia aquesta persona. D'aquesta manera em va quedar un taulell ple d'adjectius que definien a la persona que jo descrivia. Crec que la idea ha estat original i espero haver sorprès i agradat a tothom.

Aquesta exposició fotogràfica crec que ens ha servit per a aprendre a expressar-nos d'una altra manera. Això crec que és bastant important, ja que avui en dia moltes vegades ens arriben més missatges mitjançant la vista que l'oïda. Un exemple d'això el podem veure als anuncis publicitaris.
Moltes dels cartells publicitaris que veiem al carrer ens aporten informació que hem de saber captar. Aquí poso un exemple de publicitat que porta un missatge molt clar en contra de l'alcohol. Potser a primera vista no ho entens, però si t'hi fixes bé, entendràs el missatge que ens vol transmetre la imatge.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada