Resum blog

Resum blog

dissabte, 19 d’octubre del 2013

La composicó d'un text

Ahir, a l'assignatura de COED, vam haver d'entregar un esquema del procés de la composició d'un text. Per fer aquest esquema, vam llegir un text de Linda Flower i John R. Hayes: El procés de composició escrita (1981). 
Aquest text feia una bona explicació de com s'ha de crear un text escrit, el que vull destacar són els exemples que feia, ja que aclarien molt les idees que donava. 
En comptes de parlar de tot el que explica el text, crec que és millor inserir l'esquema que vaig fer, ja que presenta els aspectes més importants del text. Sense més preàmbuls, insereixo el meu esquema: 



Crec que fer això m'ha servit i sobretot em servirà per quan faci redaccions per a la Universitat, o escrits en un futur. Sense anar més lluny, per a fer una carta de presentació (em refereixo a aquell text que s'escriu abans de posar el Currículum Vítae) saber com he d'estructurar un text és molt important ja que això dóna una bona imatge de tu: d'una persona organitzada, que sap el que vol dir, etc.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada