Resum blog

Resum blog

dimarts, 29 d’octubre del 2013

Anem de pràctiques!

Dilluns, la classe de Seminari va transcórrer com sempre: fent una lectura en veu alta, en concret va ser l'Esther la que va llegir-nos un fragment del llibre Somriures de Bombai; després la Laura va fer la descripció d'una imatge (La nit estelada de Van  Gogh) i la Núria (d'una fotografia que va fer quan va estar a la Índia).
El millor va ser quan ens van explicar -encara que ja ho sabíem perquè ens havien fet algun comentari- que hi ha una setmana de novembre que fem l'anomenada "Setmana de pràctica i reflexió educativa". Durant aquesta setmana farem activitats relacionades amb les matèries que donem, però el que més il·lusió ens fa a tots és que durant dos dies d'aquesta setmana, un/a alumne/a de tercer ens apadrinarà i ens portarà a l'escola on està fent les pràctiques i haurem de fer el que ell o ella faci. Realment no sé quina serà la nostra funció, suposo que veure què es fa en una classe i familiaritzar-nos amb aquest ambient. 
La nostra tutora de Seminari ens va anunciar quins eren els nostres padrins (cadascú en té un) i ens va dir que hauríem d'enviar-li un missatge per correu electrònic per tal de convidar-los dilluns a la nostra classe de seminari perquè ens expliquin què farem i com funcionaran les coses. 
La meva padrina, ja m'ha respost el missatge i sé a quina escola hauré d'anar i que estaré en una aula de P3.
Estic molt il·lusionada amb aquesta experiència i ja tinc ganes de què sigui dilluns per conèixer la meva padrina.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada