Resum blog

Resum blog

dijous, 14 de novembre del 2013

Últim dia a l'escola

Avui ha estat l'últim dia que he anat amb la meva padrina a la seva escola. 
A les nou del matí hem recollit a tots els nens i els hem portat a la classe. Una vegada s'havien posat les bates, havien deixat la bosseta de l'esmorzar i s'havien assegut a les seves taules, van començar l'activitat del "Bon dia". Com ja vaig explicar ahir consisteix en que un dels alumnes passi llista, digui quin temps fa i escrigui el dia que és a la pissarra. 



Una vegada havien fet això hem anat a una altra classe a fer racons. Tots els nens estaven molt emocionats perquè hi havia dos racons que eren nous: els metges i el supermercat. Però a cada grup li tocava només jugar a un racó i no es podien intercanviar. Això ha estat el que més ha costat, ja que quan ens despistàvem s'intercanviaven de lloc. 
Els altres dos racons que hi havien consistien en el racó dels artistes, on podien dibuixar el que volguessin a la pissarra, i el racó de les construccions, on tenien una gran carretera per montar.
Han estat una bona estona jugant i passant-s'ho bé i després hem tornat a la classe. Ja era l'hora d'esmorçar! La meva padrina, la tutora i jo hem estat ajudant als nens a obrir les seves carmanyoles, a pelar els plàtans, etc. Quan els nens han anat acabant, han fet el seu ritual d'anar al lavabo i a veure aigua abans de sortir al pati. 
Després del pati una professora d'anglès ha vingut per a explicar-los un conte tot en anglès. 
Més tard, han vingut les monitores del menjador per en portar-se els nens. 
A la tarda hem continuat amb els racons de les fruites. Aquell que cada taula havia de pintar d'una manera diferent una fruita. Ahir també vam fer-la. Ha vingut la professora de reforç per en portar-se a dos o tres nens i repassar amb ells algunes qüestions.

Jo no he pogut assistir a les últimes classes per motius personals, però m'ha fet molta pena i la tutora m'ha convidat a tornar-hi algun dia. Jo he acceptat l'oferta i espero tornar dintre de poc. 

Estic molt satisfeta d'aquesta experiència. Ha sigut increïble, encara que només hagin estat dos dies, he pogut sentir el que és estar en una classe amb nens de tres anys. Crec que aquesta professió és molt gratificant i que pots aprendre molt dels infants. Jo des de sempre he estat segura de que em volia dedicar a això, però ara encara estic molt més segura.

Espero amb moltes ganes les properes pràctiques, encara que quedi un any per que arribin.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada