Resum blog

Resum blog

dimecres, 4 de desembre del 2013

Identitat i territori (3)

Hola a tots.
La classe d'ahir de GTIC i COED la vam utilitzar per fer -per tercera setmana consecutiva- les exposicions d'identitat i territori. Van exposar unes set parelles i els temes que van tractar van ser bastant diferents. En concret parlaré d'un tema que em va interpel·lar bastant. 
Dues noies van parlar de les estades a altres països amb la finalitat d'aprendre un idioma. Penso que això és molt interessant ja que crec que aquesta és l'única manera d'acabar d'aprendre i consolidar un idioma. 
En el meu cas, he de dir que he estudiat anglès a l'escola des de que era petita i crec que encara em queda molt per aprendre i que em convindria anar d'Erasmus, un estiu un mes o d'intercanvi a alguna país de parla anglesa per tal de practicar-lo. També he estudiat dos anys i mig d'alemany. És un idioma que m'agrada molt i que fa ja un any que no estudio perquè no tinc massa temps, però espero que dintre de poc pugui reprendre'l. Igual que l'anglès, la millor manera d'endinsar-te en aquesta llengua és anant al lloc on la parlen. 
Tot això ho estic explicant per l'exposició que van fer les meves companyes. Elles explicaven que havien tingut l'oportunitat de fer aquest tipus de viatges per reforçar el seu idioma.

En general, crec que les exposicions han millorat, ja que la majoria de grups van aplicar les consignes que ens van donar la setmana passada. Per a mi, el millor han estat els suports visuals, ja que he vist alguns que estaven molt ben pensats, amb un simbolisme i una relació entre el que es deia i el que es veia, etc.
Ara només queda un dia d'exposicions i hauran de treballar dur per tal de sorprendren's. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada