Resum blog

Resum blog

diumenge, 22 de desembre del 2013

Acomiado el blog

Aquesta serà l'última entrada del meu blog, o al menys, de l'any.
He de dir que crec que fer aquest blog ha estat molt útil, ja que m'ha "obligat" a reescriure allò que fèiem a classe, però sobretot a reflexionar sobre les activitats que fèiem o sobre com podré aplicar-ho en un futur amb els meus alumnes.

He de dir que m'ha agradat bastant fer-lo, encara que m'ha portat molt temps fer totes les entrades, afegir els gadgets...

No sé si continuaré fent aquest blog després de les vacances de Nadal, o si faré un altre. Però no crec que tanqui aquest, ja que m'agrada veure la feina que he fet, les reflexions a les quals he arribat...

Ara només queda desitjar-vos: BON NADAL!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada