Resum blog

Resum blog

dilluns, 30 de setembre del 2013

Què és un RSS?

Hola a tots.
En aquesta entrada parlaré de què són les RSS, quin us li podem dintre d'un blog...
Símbol RSS, extret de Flickr*
RSS són les sigles de Really Simple Syndication. Serveix per compartir contingut d'una web a una altra. 
Per exemple, si jo afegeixo un canal RSS al meu blog, una altra persona que tingui un blog podrà seguir les meves entrades o els meus comentaris. 
Al meu blog, mitjançant el RSS de la pàgina web del Periodico d'educació (a la dreta), podem veure les últimes notícies que s'han publicat.
Crec que aquesta manera de compartir pàgines web és molt útil i fàcil, ja que només has d'afegir-lo al teu blog mitjançant un gadget.
Aquesta manera de compartir pot ser molt útil per a aquelles persones que tinguin una pàgina d'inici personalitzada. 
A la web http://www.netvibes.com/es pots fer-te una pàgina d'inici d'aquest tipus. És bastant senzill, només has d'afegir el RSS de les pàgines web que a tu t'interessin a la teva pàgina d'inici fent click a "afegir" i després a "Canal". 
Ja que l'he anomenat, donaré la meva opinió sobre les webs d'inici personalitzades. En primer lloc crec que és molt útil, ja que al ficar-te al teu navegador directament et surten les pàgines que més visites normalment. Aquest fet provoca un gran estalvi de temps, ates que cada dia ens fiquem a Internet innumerables vegades, i això fa que només hagis de fer un click per visitar la teva pàgina preferida. A més a més, és un espai privat, cap persona veu el que tu tens posat allà.
Desitjo que us hagi servit d'alguna cosa tota aquesta informació i que si teniu l'oportunitat proveu d'utilitzar el Netvibes.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada